Anke en Jeroen in Azië

In het kielzog van dolfijnen en paradijsvogels

Hallo!

Vanuit het fantastisch land PNG weer een update. We wanen onszelfnog steeds in het paradijs! Na de rieten rokjes was het tijdde jungle op te gaan zoeken aan de overkant van de baai. In de Treetop Lodge hebben we een aantal superdagen doorgebracht met een enorm lieve familie. Anke had helaas de pecheen middenoorontsteking op de lopen en was vervolgensweer een AB-kuur verder.Het infuus met antibiotica hebben we maar even voor bedankt! Terwijl Anke lag uit te zieken op de veranda onder de klamboemet voorbijvliegende toekans, papegaaien, kaketoes en paradijsvogels was Jeroen de jungle aan het verkennen met de lokale boys.

Afgelopen week hebbenwe de dolfijnen gevolgd naareilanden ten oosten van PNG, verder de Pacific in. Met een duikshop start-up (veel vrienden, weinig toeristen) hebben we een onofficiëleduik, trek en vissafari gedaan. Slapen in tenten, zelf koken etc, Jeroen mooie duiken makend tussen de tientallen haaien en ander mooi spul, Anke relaxend op het strand of zeer grotep vissen vangend, waardoor er elke dag verse vis op het menu stond.

Met pijn in ons hart gaan we Milne Bay verlaten voor de zuidelijke hooglanden van PNG.

Groetjes! Anke en Jeroen

Arntz

Yo Jeroen,

Wat een ontzettend vet verhaal en foto's man. Jullie reis inspireert mij ook mooie reis plannen te maken als alles hier klaar is. Dat niet toeristische trekt mij echt prima. Nu verder naar het oosten? Hier alles nog hetzelfde liedje. Maak er nog een mooie tijd van.

Gr. Arntz

sylvia

woppie wow, paradijs op aarde. hier alles wel, van't oude. pak die paradijsvogels! veul plaisier verders.
kus van syl

Maaike

He Tarzan & Jane,

Wel even schrikken een middenoorontsteking. Hopelijk ben je er weer van opgeknapt.
Cool dat jullie wat dive buddy's hebben gevonden! En wederom prachtige dingen zien/doen.

Hier druk.. druk met de mexicaantjes op t werk. Gelukkig is het bij ons nog niet gearriveerd! Ondervinden jullie daar nog wat van?

Prachtige foto's, jullie zien er goed uit! Geniet nog even van Milne Bay en een goede reis alvast naar de zuidelijke hooglanden!

Liefs x Maaike

Ronald

Topstory weer hoor. Niet normaal. En dat blauwe water, ongelooflijk.
Enjoy!

Gr. Ronald

Addy

In een woord formidable.
Ik voel de warmte met prachtige mensen.