Anke en Jeroen in Azië

Welkom!

Hallo!!

Welkom op onze site! Hier kan jenieuwe verhalen en foto's vinden van onze reis, en via de kaart zou je kunnen zien waarweons bevinden of bevonden! Meer informatie over ons (mocht je daar behoefte aan hebben)en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuwe update op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Groetjes!

Anke en Jeroen

inge@bas-kuipers.nl

Leuk!! Het wordt wel heel echt zo! Nog 12 dagen te gaan. Dikke kus, Inge

Klaartje

Ik hou jullie in de gaten!

hans.korfage@hetnet.nl

Hoi,
Weten jullie zeker dat er nog niet meer taken uit de hoge hoed komen?

hannykorfage@hetnet.nl

even nog geen reactie komt wel ( Hans)

B@sje

Waar ligt Azië eigenlijk...?

Martijn

ik ben benieuwd naar de mooie plaatjes en verhalen die hier straks te lezen zijn, om te beginnen natuurlijk een verjaardags-foto-verslag neem ik aan ?

Martijn

En dan bedoel ik natuurlijk niet een visueel verslag dat jullie plotseling lid zijn geworden van de miles high club ;)

Djien

Ha Anke en Jeroen!

Wens jullie een hele goede reis toe, geniet ervan!
En bij thuiskomst weer een 2e reünie!

Groetjes vanuit chalet brakkestein!

Djien

Miriam

Leuk hoor, ben nu al benieuwd naar alle verhalen en foto's... Héél veel plezier daar, maar eerst nog even voorpret hier en succes met de laatste voorbereidingen!
Liefs Mir

Wilma Deusjen

Hallo Jeroen en Anke,
Een hartstikke mooie tijd toegewenst, geniet ervan.

Groetjes Wilma

Ad en Frouwkje

Ha Jongelui, nog even gezellig samen eten en dan........
afscheid nemen.We gaan jullie volgen.
liefs ad en Frouwkje xxxx

Harry en Tineke Postma

Hallo Jeroen en Anke
wij wensen jullie een goede en mooie reis toe
geniet ervan...
Jeroen al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag (30) wat een mooie leeftijd.
groetjes Harry en Tineke

De Linthorstdames

Hey Jeroen (en anke),
Hele goede reis van ons allemaal, we gaan jullie volgen via de site!! Fijne tijd overal en Jeroen alvast gefeliciteerd met je (30ste) verjaardag. Groetjes xx

Dorine

Dag beste mensen !
Ik wens jullie een heel fijne tijd samen op deze reis.
Het ga jullie goed ! x
Dorine

Wilma Deusjen

Hallo Jeroen, gefeliciteerd met je verjaardag en een
hele leuke dag toegewenst.

Ewa

HAPPY BIRTHDAY Jeroen!

Ewa Gerrit Anna Margot

Hans korfage

Jeroen ( en ook Anke) van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een verjaardag onder toch wel bijzondere omstandigheden.
hopelijk een voorspoedige reis gehad Groetjes Hans, Hanny

Ad en Frouwkje

Ha Jeroen

30 ja ja PROFICIAT!!!! Wij heffen vandaag ons glas en denken aan jullie.
liefs en dikke knuf voor jullie beiden.
pap en mams

Maaike

Hmm.. Ik geloof dat ik de enige van de familie ben die nog ontbreekt op deze site;)! Daar moet maar is verandering in komen.
Allereerst Jeroen (ook voor Anke)> Gefeliciteerd met je verjaardag! Hebben ze nog voor je gezongen in het vliegtuig;)

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Het avontuur is begonnen.

Zit met smart te wachten op jullie eerste verhaal en foto's!

Enjoy & take care.
Liefs Maaike

Vera Vollering

Hoi Jeroen en Anke,

Wij wensen jullie een mooie reis toe, geniet
ervan.

Groetjes Gerard en Vera,

lineke.kerstholt@home.nl

Hoi Anke en Jeroen,een hele fijne reis gewenst en geniet ervan samen. Oh ja Jeroen nog gefeliciteerd met je 30e verjaardag.

Lineke en Albert Kerstholt

sylvia

hoezo niets beleefd? van de big ben naar een strand in bali... da's wat anders dan van de martinitoren naar t strand van nes (ameland)....
nogmaals dikke feesttoeter voor jeroen.
kus vanuut de oosterweg

Sander

Hey Jeroen en Anke!
Ik wilde je eigenlijk net nog bellen om je wat later te feliciteren. Maar goed dat ik eerst op jullie site keek. Alsnog van harte ouwe! Ondertussen zijn jullie alweer een paar dagen op weg. Bali klinkt goed. Veel plezier en onderhoudt de site zo nu en dan. Leuk om mee te lezen.
Groeten,
Sander en Latifa