Anke en Jeroen in Azië

Begonnen!

Ja hier is dan het eerste verhaal uit Bali!

We houden het kort want we hebben natuurlijk nog helemaal niks meegemaakt.

Reis was lang en prima, alles goed gegaan, bagage zowaar 3x aangekomen. Leuk dagje Londen maar daar kwamen we natuurlijk niet voor. Wel een lekker taartje gegeten voor Jeroens BIG 3-0!!!

Nu heerlijk op Bali in het vreselijk toeristische Kuta aan het strand liggen. Prima voor de eerste daagjes!

Zoen vanuit detropen en bedankt voor de felicitaties!

Anke en Jeroen

Reacties

Reacties

anita visser

Hoi Anke en Jeroen,
Heerlijk toch dat je nog niet zoveel beleefd hebt. Tenslotte is het ook een soort vakantie. Geniet ervan. Want als je zoals wij destijds gelijk al in de eerste week tegen een hoop gedoe aan loopt dan ben je dat vakantie gevoel ook gelijk alweer kwijt. Jullie hebben heel hard gewerkt, so take it easy. Enjoy!
Groetjes en we wachten jullie berichtjes af.
Anita

B@s

Klinkt in iedergeval al goed: aan het strand liggen!
Kijk hier naar buiten: donkere wolken en regen...
Geniet er van!

grtz
Bas

Ewa

Top! Bedankt voor jullie eerste bericht.
Fijn dat alles zo goed verloopt.
x
ewa

nanka

Hoi!
Wat gaaf, een half jaar op reis!! Genietse met z'n twee, dan ga ik lekker meegenieten met jullie verhalen.

Veel liefs, Nanka Chambers (ik ben getrouwd twee weken geleden!!!)
en een klein kusje van Sasha (ja, en ik heb inmiddels ook een dochter van een half jaar....)
Keep in touch!
xx

Nicole

Hoi mensen,
Fijne reis! Klinkt al leuk, ik houd het ook kort, want heb ook nog niets beleefd.... Nicole

Jappe Buijs

Hoi Anke en Geronimo, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker verjaardagje gehad op London airport? We zien graag jullie verhalen van de mooie dingen. Veel plezier en natuurlijk nog gefeliciteerd. we hebben weer genoeg te vieren als jullie weer terug zijn. groetjes Kirsten en Jappe

Ylvo

Hi Globetrotters! Van harte gefeliciteerd nog Jeroen. Mooie start van je dertiger jaren zo lijkt me! Geniet van jullie heerlijke reis. We zullen jullie gauw volgen naar Bali! Geniet.

Marlies de Jong

He hallo!!

Wat leuk dat jullie een half jaar naar Azie zijn!
Ik vertrek over 2 weken ook naar Indonesie, ga naar Java, Bali en Lombok voor 3 weekjes!
Heel veel plezier!
Groetjes!
Marlies de Jong

Martijn

Ha jongelui,

Nog even en jullie kunnen straks complete middagen vullen met het lezen van de reacties op deze site..;)

Net als Bazz kijk ik naar buiten en zie alleen maar grijs en regen. Echt hondenweer. Dan is een aziatisch strand toch lekkerder vertoeven denk ik..

Examen ging OK trouwens, die heb ik wel gehaald denk ik!

Have fun & Take care!

Groetjes ook van E!

Klaske en Pieter

Jeroen! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ben benieuwd naar jullie komende verhalen! Hier alles goed. Zitten alweer helemaal in het werkritme!

Liefs Klaske en Pieter

iko en marnix

Goed begin van jullie mooie reis! Lekker uitrusten en genieten van zon, zee, strand! Spannende verhalen zullen snel genoeg volgen! Jeroen, nog van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag, 24 uur later was ik ook aan de beurt... :)

Heel veel plezier! liefs, iko en marnix

HJ en Marieke

Fijn dat jullie zo'n goede start van jullie reis hebben! Jeroen, natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van jullie reis, wij genieten graag een beetje met jullie mee.
Liefs

Dirk en Edith.

Hey Anke en Jeroen,

wij zitten vandaag nog in Manilla, maar vliegen vanavond ook naar Indonesie. Vluchten voor alle regenbuien hier.
We landen morgen in Jakarta. Hopelijk houden we het een beetje droog in Indonesie.
Denk dat wij het houden bij Java... wij hebben drie weken te gaan ipv een half jaar.
Geniet dr van .. buurtjes!

Selemat siang!

Mieke de Jong

Hoi Anke en Jeroen,

Een hele fijne en mooie reis gewenst!
We gaan jullie zeker volgen. Geniet ervan!

Groetjes van Kees en Mieke.

Ronald Reijers

Jeroen, nog gecondoleerd met je 30e verjaardag. Geloof me, over een paar jaar kijk je er met genoegen op terug. Erg leuk zo die mogelijkheid om jullie te kunnen volgen. Graag vooral veel partypics. Enjoy!!

Mzzl, Ronald

Yvonne Huijser van Reenen

He Anke en jeroen,

goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en wat leuk om de foto's van Bali te zien. Kuta is inderdaad veel te toeristisch, snel wegwezen daar, maar je kan er wel goed surfen! Dat moet ik Kuta meegeven!
Geniet er volop van en sampai jumpa!

Manis,
Yvonne

Martine Vlietstra

Hoi Anke en Jeroen!

We kregen vandaag jullie reismee-adres van meneer van der Meulen. Ik zie dat jullie net zijn begonnen aan de reis. Ik wil jullie voor het komende half jaar heel veel plezier toewensen. Geniet ervan!

Groetjes Martine VLietstra
Team3

Tayyebe

Hoi Anke en Jeroen,

Ik wens jullie plezierig momenten. Geniet van jullie reis!

Liefs,

Tayyebe

Gerard en Vera

Hoi Anke en Jeroen,

Wat een mooie reis,en wat een mooie foto's

Groetjes Gerard en Vera

Henny-- Joke

Hallo Anke en Jeroen,jullie kennen ons wel ,misschien uit verhalen,zijn vrienden van Jeroens ouders,ik lees al een tijdje jullie verhaal ..heel stoer,wees voorzichtig maar vooral "Geniet" en houd ons op de hoogte zo dat wij meegenieten..Henny..... Zaandijk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!