Anke en Jeroen in Azië

Wist u dat...

we 31 keer een vliegtuiglanding hebben overleefd?

onze reis geen eco-vriendelijke was en het dus heel hard pay-back tijd is?

we al na 3 weken het reisbudget omhoog hebben bijgesteld, dat we dus geen budgettravelers zijn die last hebben van budgetitis en dat we onszelf daarna flashpackers hebben gedoopt?

we in PNG net zoveel geld opgemaakt hebben al in Indonesië, Singapore, Maleisië, Thailand, Laos en Myanmar samen?

we 2 nachten in een trein, 10 nachten in een tent, 7 op een boot, 2 in het vliegtuig en 165 in een hotel/ guesthouse/ homestay/ bamboe hutje hebben geslapen?

we bijna 3 etmalen onder water hebben doogebracht?

Jeroen voor 3 dagen zijn buidel met paspoort kwijt was, dat toen hij hem weer terugkreeg wel al het geld gestolen was?

we voorlopig geen rijst meer lusten?

in Komodo Jeroens duikapparatuur op 25 meter diepte kapot ging, dat hij daarna met de divemaster de lucht moest delen om weer naar het oppervlak te komen?

wanneer Anke gerold word, haar reflexen zo goed zijn dat de dader een klap krijgt en het geld nog van haar is?

dit op een drukke markt misscien slim was om te doen maar misschien niet altijd opgaat?

we een keer na wat vertraging om 2 uur ´s nachts in een niet zo veilig stadje in Sulawesi aankwamen..?

..dat we allebei achterop een motor met tassen op de rug naar een hotel werden gereden...?

..dat Jeroen eerst van de motor afflikkerde en vervolgens ergens anders naar toe werd gebracht dan Anke en haar kwijt was...?

..en we heel blij waren dat Jeroen met een andere, wel betrouwbare motor toch nog naar het goede hotel werd gebracht waar Anke al even stond te wachten?

Anke ergens allergisch voor is en een paar weken helemaal onder de galbulten zat en we nog steeds niet weten wat het was?

we in totaal 8 paar slippers hebben gekocht (waarvan slechts 1 paar voor Jeroen..)?

Anke bijna niet meemocht op de terugreis omdat ze op vliegveld Bangkok nog even ziek werd?

Marit Harms

He dame en heer,

Jullie hebben echt een onwijs gave tijd daar gehad! Lijkt me helemaal geweldig. Ik heb echt ontzettend lopen smullen van alle mooie foto's :-)
Welkom terug en geniet nog lekker na!

Groetjes, Marit

Maaike

Dit heb je ons niet verteld;)..... Blij dat je weer terug bent!

Marlies de Jong

Welkom terug!
Het was heerlijk om al die reisverhalen te lezen!
Groetjes en hopelijk tot snel!
Marlies

HJ & Marieke

Jullie zijn weer in Nederland! Helaas kunnen we jullie niet verwelkomen met een lekker lentetemperatuurtje. Wen nog even rustig en tot snel! Dikke kus

Yvonne Huijser van Reenen

Welkom terug in NL!

Ik heb met veel plezier jullie verhalen gelezen. Wat een gave reis hebben jullie gemaakt zeg! Genoeg inspiratie heb ik op gedaan door het lezen van jullie verhalen voor een volgende reis :)

Succes met aclimatiseren, het zal wel even wennen zijn in NL.

Probeer het relaxte reis gevoel vast te houden en nog niet te veel op te gaan in het Nederlandse (stress volle) leven.

Groetjes Yvon

Charlotte Leenarts

Welkom terug!
Wat een fantastische verhalen elke keer weer.
Ik ben best een beetje gezond jaloers geweest...
Succes met de cultuur shock de komende weken en wie weet tot snel.
Dikke kus.

Lucie

Heerlijk dat jullie deze unieke reis hebben mogen maken..
Heerlijk dat jullie weer terug zijn....

nanka

Bedankt voor alle heerlijke emails, ik heb lekker met jullie meegenoten!
Next trip England?

Liefs! Nanka

Wilma Deusjen

Hallo Jeroen en Anke,

Wat een opsomming van alle dingen die jullie hebben meegemaakt, kunnen jullie wel weer wennen in Nederland. Anke hopelijk ben je weer gauw weer beter, Jeroen jij heel veel succes met je praktijk orthodontie.

Groetjes Wilma

kirs

Wat een super avonturen! hoor graag nog een keer de rest van de live versie!